fbpx

Общи условия

Общи условия на „Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД

Настоящите Общи условия уреждат отношенията между посетителите и потребителите на страницата www.bizacademy.bg , от една страна, и дружествoтo  „Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД в качеството му на Търговец (наричан по-долу за краткост Търговец), предлагащ обучения от друга. 

„Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД предлагат на страницата си www.bizacademy.bg електронни обучения. Описаните в настоящия документ условия важат за всички обучения, програми и курсове, които Търговецът предлага. 

Регистрацията на уебсайта www.bizacademy.bg и достъпът до нашите услуги изискват Вашето съгласие с настоящите Общи условия. Молим потребителите да се запознаят със съдържанието на настоящите Общи условия подробно преди да пристъпят към регистрация и използване на услугите, които се предлагат от Търговеца.

Поставянето на отметки за съгласие с настоящите Общи условия в обособеното за това място следва да се счита за обикновен електронен подпис и да се тълкува по смисъла на чл. 13, ал. 1 от Закона за електронния документ и електронните удостоверителни услуги (ЗЕДЕУУ) и чл. 3, т. 10 от Регламент (ЕС) № 910/2014. С отбелязването на отметката, страните изрично се уговарят, че правната сила на отметката е равностойна на тази на саморъчния подпис.

Всяка промяна на Общите условия ще бъде отразявана надлежно на уебсайта Търговеца. В случай, че не сте съгласни с която и да е част от Общите ни условия, моля да не се регистрате на уебсайта и да не използвате нашите услуги. Ако продължите да използвате сайта, ще счетем тези действия за Вашето запознаване с Общите ни условия и съгласие с тях. Ако не сте съгласни с определени изменения на Общите условия или имате въпроси, свързани с тях, моля да се свържете с нас по един от трите начина: 

  • писмено, изпращайки писмо до адреса на управление и упражняване на дейността на Търговеца, а именно гр. София, п.к. 1407, кв. Лозенец“, ул. „Кричим“ № 22 или 
  • запълвайки формуляр на сайта в зона „Конкаткти“ или 
  • по мейл на адрес [email protected]

За повече информация относно правата на потребители при промяна на Общите условия, моля прочетете внимателно чл. VIII. от настоящите Общи Условия – „Изменения на условията”.

I. Дефиниции

1. „Търговец“, „Дружество“ или „ние“ касае юридическото лице „Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 175267203 със седалище и адреси на управление гр. София ул. „Кричим“ № 22, п.к. 1407, кв. Лозенец“, администратор на сайта  www.bizacademy.bg , който предоставя обучителни електронни курсове и обучителни елетронни програми като част от своята търговска и професионална дейност. Дружеството не е сред държавно акредитираните университети в България. 

2. „Курсовете“ или „Програмите“ на Търговеца са обособени сфери, в които се провеждат обучения по мениджмънт, лидерство, маркетинг и други подобни в обхвата на Икономическата наука. 

3. „Потребител/и“, „Курсист/и“ или „вие“ се отнасят за физически и/или юридическите лица, които са регистрирани на уебсайта и се обучават в курс/курсове/програма по различни курсове/програми.

II. Регистрация и Записване на курс

Преди потребителите да бъдат обвързани с клаузите на настоящите Общи условия, Търговецът предоставят достъп до настоящите Общите условия на разположение на Потребителите.  Търговецът предлагат на своите потребители услуги под формата на електронни обучения и електронни програми по мениджмънт, лидерство, маркетинг и други подобни в обхвата на Икономическата наука, които представляват публично предложение за сключване на договор между Търговеца и потребителите. За целта потребителят трябва да си създаде потребителски профил, който се регистрира на сайта. Необходимо е да се попълни формуляр за регистрация, който включва:

• потребителско име, имейл адрес и парола; По-нататък в „управление на профила“ се добавя и допълнителна информация, улесняваща исдаването на сертификат и/или фактура.

• деклариране на потвърждение за запознаване и съгласие със съдържанието на настоящите Общи условия и Условията за поверителност на личните данни (Политика за защита на личните данни) чрез поставяне на отметка в съответните полета.

Данните описани по-горе са задължителни за целите на регистрацията и за създаване на профил на потребителите с цел достъп до услугите на Търговеца. Направеното публично предложение се счита за прието от съответния Курсист със заплащането на съответния курс за обучение, предлаган на сайта  www.bizacademy.bg. Съответно Търговецът изпраща е-mail съобщение за потвърждаване заплащането на курса /курсовете/програмата за обучение на Курсиста, който е-mail се изпраща на посочения от Курсиста електронен адрес. 

Клаузите на настоящите Общи условия представляват неразделна част от приетото публично предложение. Неразделна част представляват също и тарифата за такси за обучение на Курсистите в сайта  www.bizacademy.bg , политиката за поверителност; политика за бисквитки, политика за ползване и обучение на сайта  www.bizacademy.bg, а също и информацията относно вида на обучение и издаването на сертификати в „Бизнес Академията по Мениджмънт“.

Страни по сделката са:

„Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД, ЕИК 175267203  и съответния Курсист – физическо и/или юридическо лице. 

III. Такси за обучение

Таксите за обучение за всеки курс или програма на Търговеца са посочените на сайта: www.bizacademy.bg . Таксите за обучение могат да бъдат променяни от Търговеца по негово осмотрение. Таксите се заплащат online или по банков път. При онлайн покупка с карта е необходимо да се регистрирате. Трансакциите/ плащанията в нашата платформа се извършват в български левове (BGN). Таксите за обучение, представени на сайтa са крайните цени, дължими от Курсиста.

IV. Методи за плащане

След регистрация като Курсист и избор на желаното обучение/пакет, трябва да изберете един от следните методи за плащане:

• Плащане с кредитна/дебитна карта – при избор на плащане с кредитна/дебитна карта, ще се отвори платежна страница, където въвеждате данните на вашата карта – вид карта, номер на карта, валидност и CVV2/CVC2 код – последните три цифри от номера, изписан в полето за подпис на картата. Ако сте регистрирани в схемите за автентикация Verified by VISA или MasterCard SecureCode се отваря автентикационна страница, където въвеждате паролата си за автентикация. При успешна трансакция (получена авторизация), на екран се визуализира трансакционна бележка, която разпечатвате или запазвате. Приемаме следните видове карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron. Моля, обърнете внимание, че Вашата MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode. При плащане с карта парите се удържат при трансакция „Покупка (PURCHASE)“ – веднага.

За да Ви предпазим от злоупотреба при плащане с вашата Visa или MasterCard карта, ние прилагаме най- добрите практики препоръчани от международните картови организации:

– Сигурността при въвеждане и пренос на картовите данни се осигурява чрез използване на SSL протокол за криптиране на връзката между нашия сървър и платежната страница на обслужващата ни банка 

– Автентичността на вашата карта се проверява чрез въвеждането на код за  сигурност (CVV2)

– В допълнение, за идентифицирането ви като картодържател, платежният сървър за електронна търговия на обслужващата ни банка поддържа схемите за автентикация на международните картови организации 

– Verified by VISA и MasterCard SecureCode, в случай, че сте регистрирани да ги използвате.

• Плащане чрез банкова сметка – при корпоративни клиенти и абонаментни планове обект на допълнително индивидуално договаряне с Търговеца.

V. Оценяване и сертифициране

• Сертификат се издава след успешно преминаване на всички части на единичен курс и при успеваемост от над 75% верни отговори на теста след края на всеки курс.

• Програмен сертификат се получава при успешно преминати тестове на всеки от курсовете, съставляващи програмата.

VI. Права на интелектуална собственост

По време на обучението в „Бизнес Академия по Мениджмънт“, Куристът ще има достъп до различни материали, включително писмени текстове, аудио и видео съдържание, графични изображения, фотографии, схеми, чертежи, скици, инфографики и други подобни материали.  Тези материали представляват защитени обекти на интелектуална собственост съгласно българското законодателство. Поради тази причина, Курсистът може да използва предоставените му материали единствено за некомерсиални и лични цели, а именно за обучението си в курсовете на „Бизнес Академия по Мениджмънт“. 

Във връзка със защитата на гореизброените обекти на интелектуална собственост, Курсистът няма право от свое или от чуждо име да показва, предостъпва, рекламира, възпроизвежда, използва, съхранява, превежда, преработва, публично представя, и/или копира, изцяло или частично предоставените му материали, без предварителното писмено съгласие на Търговеца.

Уебсайта www.bizacademy.bg  принадлежи и се администрират от „Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД. Горепосочените правила важат и за базите данни на уебсайта, които са обект на защита съгласно Директива 96/9/ЕО на Европейския Парламент и Съвета от 11 март 1996 година за правна закрила на базите данни.

VII. Право на отказ

Достъпът до конкретен курс/програма се осигурява от Търговеца на Курсиста в рамките на 30 календарни дни от заплащането му. Ако в рамките на 30 календарни дни след закупуване на курса  или след изтичане на този срок потребителят не влезе в съдържанието на видео уроците или не успее да завърши курса успешно, достъпът до курса се прекратява и за това Търговецът не дължи каквато и да било обезщетение или връщане на сума към курсиста. 

Курсистът има право от момента на закупуване на курса до стартиране на което и да било видео  в него да се откаже от курса на обучение, без да посочва причина, без да дължи обезщетение или неустойка и без да заплаща каквито и да е разходи до момента на започване на обучението. За започване на обучението се счита пускане на който и да било от материалите от курса. След пускане на който и да било от материалите по курса, обучението се счита за прието и по него няма да се приеме отказ от ползване.

Сделката между страните се счита за сключена от момента на заплащане на курса към Търговеца, за което той изпраща на имейл съобщение за потвърждаване за заплащане за обучение/програма на Курсиста. Този мейл се изпраща на посочения от Курсиста електронен адрес. 

Когато Курсистът желае да се откаже от обучението, той информира Търговеца, страна по сделката за решението си. Потребителят е упражнил правото си на отказ, ако не е започнал разглеждането на който и да било материал от курса и е изпратил съобщение на Търговеца за упражняване на правото си на отказ, като съобщението следва да бъде изпратено по официалните канали за комуникация, посочени в настоящите Общи условия.

При получаване на съобщението за упражняване на правото на отказ от страна на Търговеца, последния изпраща на Потребителя потвърждение за получаване на отказа на предоставения от Курсиста имейл адрес на за кореспонденция. Упражняването на правото на отказ прекратява поетите от страните задължения във връзка със съответния курс на обучение. След получаване на потвърждението, сумата ще бъде възстановена към Курсиста по канала, по който е извършено плащането. При необходимост от връщане на платени с карта суми по договорени и извършени от нас услуги, това ще бъде направено от нас по банков път. Съответният Курсист може да очаква възстановяването на сумата да бъде осъществено без неоправдано забавяне и не по-късно от 14 дни, считано от датата, на която съответното Търговецът е бил уведомен за решението на потребителя да се откаже от договора.

VIII. Изменения на условията

Търговецът  има правото да променя или заменя настоящите Общи условия. При изменение на настоящите Общи условия, Дружествата ще уведомят всички Курсисти в 7-дневен срок от настъпването на това обстоятелство, като съобщенията следва да бъдат изпратени на посочените от Курсистите електронни адреси. Когато Курсист не е съгласен с измененията в Общите условия, същият може да се откаже от Договора за обучение, без да посочва причина и без да дължи обезщетение или неустойка, или да продължи да го изпълнява при действащите преди изменението Общи условия.

Курсистът може да упражни алтернативно посочените си права (да се откаже от обучението или да продължи да го изпълнява при действащите преди изменението Общи условия) като изпрати до съответното Дружество писмено уведомление в 1 месечен срок от получаването на съобщението за изменението на Общите условия на електронния си адрес. Писменото уведомление следва да бъде изпратено по официалните канали за комуникация, посочени в настоящите Общи условия.

Изменените Общи условия влизат в сила и обвързват Курсиста, когато Курсистът е уведомен за изменението на посочения от него електронен адрес и същият не е упражнил горепосочените алтернативни права в 1-месечен срок от получаването на съобщението за изменението. Потребителят не може да се откаже от обучението, когато изменението в Общите условия е вследствие на разпореждане или указание на компетентен орган на власт. 

IX. Изключване от „Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД

„Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД запазва  правото си едностранно и незабавно чрез уведомление да прекратят обучението на Курсист като изключат достъпа на последния до съдържанието на курсовете и програмите ако:

• курсистът публикува в сайта мнения, съдържащи нецензурни, дискриминационни, расистки и всякакви различни форми на хомофобски коментари или такива, приканващи към подобни действия.

• с коментарите си обижда, смущава и изказва неуважителни и/или неверни твърдения относно  останалите курсисти, относно „Бизнес Академия по Мениджмънт“ и/или персонално срещу създателите на съдържанието на курсовете/програмите или сайта.

• проявява на всякаква форма на политическа агитация

• не спазва правилата на сайта и условията, на които се е съгласил. 

Отстраняването от учебния процес се изразява в спиране на достъпа на участника до Учебната система. В случай на прекратяване на обучението поради гореописаните предпоставки, страните се съгласяват, че Търговецът ще задържат таксите за обучение съразмерно на проведеното обучение а ако има суми, които следва да се върнат на Курсиста, ще бъдат върнати.

X. Потребителски жалби и сигнали

В качеството си на потребители по смисъла на Закона за защита на потребителите и при нарушение на техните права, Курсистите имат право да подават жалби, сигнали и предложения до Комисията за защита на потребителите в писмена форма на хартиен носител или по електронен път.

XI. Кореспонденция

Всички известия и други съобщения, засягащи обучението на Курсистите и/или отношенията между страните, следва да бъдат в писмена форма и да се предават чрез препоръчани пратки или пратки с обратна разписка, бърза поща или други експресни или куриерски доставки, по електронен път на посочените от страните електронни адреси.

XII. Заключителни разпоредби

Всички спорове между Търговеца и Курсистите се решават чрез преговори и по приятелски начин между страните. В случай, че Страните не постигнат взаимно приемливо споразумение, всички спорове, породени от настоящите Общи Условия, условията на обучението, сделката между Страните или отнасящи се до тях, включително споровете, породени или отнасящи се до тълкуване, недействителност, изпълнение или прекратяване, както и споровете за попълване на празноти или приспособяването към нововъзникнали обстоятелства, ще бъдат разрешавани от Обща Помирителна комисия към Комисията за защита на потребителите.

За изключване на всякакви спорове, страните се разбират, че разменената между тях кореспонденция в електронен формат, ще бъде призната за официални писмени доказателства.

Недействителността на отделни клаузи от настоящите Общи условия не води до недействителност на целите Общи условия. Ако някоя от клаузите на настоящите Общи условия бъде третирана като неравноправна клауза, тя не се счита за обвързваща за потребителя, но в целостта си Общите условия продължават да действат за страните по останалите условия, когато може да се изпълнява и без неравноправните клаузи. 

„Бизнес Академия по Мениджмънт“ ЕООД предлага на своите Курсисти услуги, които по никакъв начин не обещават определен резултат от обучителния процес. При възникването на въпроси или коментари във връзка с настоящите Общи условия или предоставяните от Търговеца услуги, не се колебайте да се свържете с нас!

Настоящите условия са в сила от 1.11.2023 година.

Shopping Cart
Scroll to Top